Klacht: Geen plan ontvangen

Sandhia Ausan op 15 mei 2024 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het 4 maanden plan besteld. Geld is van mijn rekening afgeschreven, maar het het plan nooit mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Katja Callens

Heeft op 15 mei 2024 om 17:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Sandhi,
met een eenvoudig mailtje naar mij kun je contact met ons opnemen. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien. Grote kans overigens ook dat onze mail daar is terechtgekomen. Heb je daar al gekeken?

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandhia Ausan

Heeft op 15 mei 2024 om 18:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb je gister al een mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Katja Callens

1 maand geleden - Dag Sandhia, we hebben je per mail geantwoord. Neem vooral een kijkje in ongewenste folders. Groet Katja

Reactie van de melder van de klacht Sandhia Ausan

1 maand geleden - Ja ik heb uw mail ontvangen. Maar verder geen enkel plan ontvangen. Ook niet mijn geld terug. Enkel dat mijn abonnement is opgezegd, die ik ook nooit was aangegaan. Als je eenmalig iets koopt is dat geen abonnement. Ik eis mn geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door Sandhia Ausan