Klacht: Geen pakketje ontvangen

op 01 juni 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 mei bestelde ik bij ASOS, de verwachte bezorgdatum zou 22 mei zijn. Het is nu 1 juni en ik heb nog niks ontvangen. De website geeft aan contact op te nemen met de klantenservice als mijn pakketje na de verwachte bezorgdatum nog niet geleverd is, maar de klantenservice reageert amper. Via de DHL track trace is te zien dat het pakketje al heel lang op dezelfde status staat, namelijk: processed in the export parcel centre.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakketje heb ontvangen (spoedig) of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door boonstra_s