Klacht: geen pakket ontvangen tot op heden.

op 15 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een bestelling gedaan en blijkbaar is mijn bestelling opgesplitst in 2 delen!??! Het 1e deel heb ik prima op tijd ontvangen. Het 2e gedeelte blijft dus nu weg…ik heb geen info ontvangen dat het dus niet tegelijk verzonden werd en kan het dus nu ook niet traceren. Het 1e pakket kon ik traceren met een code, nadat dit bezorgd werd is de code gestopt. Nu weet ik dus niets over mijn 2e onderdeel van mijn bestelling. Op de site staat dat de bestelling nog steeds in verwerking is. De betaling is uiteraard allang ontvangen…zucht
Ik ben heel bang dat ik of mijn pakket kwijt ben of dat ik opeens allerlei invoerrechten moet betalen.

Ik wil weten wanneer het bezorgd wordt en OF het bezorgd wordt. Waar mijn pakket is gebleven en waarom ik geen 2e track en trace code heb gekregen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:42 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jpelle