Klacht: Geen pakket

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een pakket bezorgd worden, hiervan.werd ik op de hoogte gesteld d.m.v. een e-mail die om 21:45 naar mij is verstuurd. Als ik een andere datum wenste kon ik dat aangeven voor 23:59. Deze mail heb ik de volgende dag pas gezien dus helaas moest ik werken en heb ik niks kunnen wijzigen. Bij thuiskomst geen briefje oid. Echter op track en trace blijk ik het pakket ontvangen en ondertekend te hebben om 15:45. Wat ik bijzonder vreemd vind gezien ik nog gewoon aan het werk was. De buurman heeft de gls bus gezien en de chauffeur is na een keer bellen niet naar de buren gegaan maar direct weggereden. Helaas zie ik veel van deze streken door gls… nu maar hopen dat ik mijn pakket nog kan krijgen

Gewenste Oplossing:

In ontvangst nemen van mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Waarismijnpakket0123