Klacht: geen paket ontvangen en geen mobile (Ze zijn opligchters)

op 01 februari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een telefoon besteld op 27 Jan 2014 met een versnelde verzending 3-5 dagen, en ze sturen me berichten van :

“Beste klant,

Wij moeten u mededelen dat als u uw pakket niet ophaalt, zal het niet terug naar ons worden gestuurd maar door de koerier worden vernietigd. In dit geval, kunnen wij helaas geen terugbetaling voor u verwerken. Wij vragen u zo snel mogelijk contact met de koerier op te nemen om uw pakket op te halen.

Wij willen 100% van de invoerrechten terugbetalen.

Hier is het telefoonnummer van UPS:
32 2 2750666 (België)
31 20 5040500 (Nederland)
Het volgnummer van uw pakket:
1Z5377FR0490084239

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
De Klantenservice ”

Terwijl hun UPS nummer niet klopt en zelf ook contact heb opgenomen met ups en hun zeggen geen paket te hebben ontvangen en dat het traceer nummer niet klopt en het zo genaamde UPS koerier nummer

Maar hun beweren dat hij dus in nederland is bij ups en als ik hem niet ophaal dat hij word vernietig terwijl ze hem meestal gwn thuis afleveren ik ben egt pisneindig op hun

Help me alsjebliefd gr jeff

Gewenste Oplossing:

me paket voor maandag binnen te hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

LightInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door lolyskull1