Mijn Klacht:
Status bezorgd maar ik heb geen package ontvangen. De medewerkers online zei dat ik moet bij de buren navragen, heb ik.dit gedaan. Niks gevonden!
Daarna ze zeggen alleen de verzender kan dit oplossen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn package

