Klacht: GEEN PAARS MAAR ZWART EN WATERDUN! OOK HAVANE WERD KASTANJE! SCHANDE!

op 14 juli 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Al 36 jaar verf ik mijn haren, ik ben dus echt wel een expert! Nu wilde ik iets heel bijzonders en dat was Deep Purple/intens violet, nr.3.16 van LOreal Preference Infinia.
Allereerst drupte de verf continu, zo ontzettend dun was het! Alles zat onder de verf, ondanks handdoeken, etc. Het eindresultaat was: ZWART! Terwijl ik advies heb gevraagd bij Etos EN donkerblond mooi paars zou worden! Dus niet!

Mijn moeder is ook een expert. Zij is blond en wij gebruikten Havane/6.35. Mijn moeder had dezelfde problemen met het waterdunne goedje! En….haar haren zijn ontzettend donker geworden: ook niet wat het advies en de verpakking beweerde!

Totaal dus 2 maal 16,50 euro letterlijk weggespoeld en wij lopen voorlopig voor paal!

Nooit meer LÓreal!

Geld terug (32 euro) en een oplossing voor onze belachelijke kleuren die wij nu hebben! Desnoods ontkleuring...
Verf moet echt dikker!!!

Ik heb alles nog: streepjescodes,verpakkingen, bon, etc.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Na de diverse contacten, hebben wij samen afgesproken om vervangende producten naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij deze producten weer met veel plezier gebruikt.

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:01 geantwoord

Mij werd aangeraden om diverse malen 15 min. shampoo, dan weer 15 min. conditioner in te laten trekken. Dit 6 keer gedaan zonder resultaat! De vreselijk kleur zwart (wat lila had moeten zijn) bleef. Toen kreeg ik ontkleuring, de sterkste. Daarna moest ik gelijk mijn haar verven met middenblond.(mijn normale haarkleur). IK WAS EEN WORTEL!! En dat niet alleen: IK HAD KALE PLEKKEN EN OPEN PLEKKEN OP MIJN HOOFD!Dit gemeld bij L'Óreal en \"men vindt het heel vervelend dat mij dit is overkomen. Na mijn vraag hoe men DIT OP ZOU LOSSEN, NIETS MEER VERNOMEN! NOOIT MEER L'OREAL!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Morgaine