Klacht: Geen opwardeer code ontvangen

op 03 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Global Collect,

Vanavond heb ik beltegoed van Luca gekocht ter waarde van 10 euro. Helaas heb ik tot heden geen code mogen ontvangen. Zou u of mij alsnog de code willen sturen of het bedrag van 10 euro retour willen doen?.

Mét vriendelijke groet,
R. Stuiver

Gewenste Oplossing:

Zou u of mij alsnog de code willen sturen of het bedrag van 10 euro retour willen doen?.

Mét vriendelijke groet,
R. Stuiver

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 16 maart 2018 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

16-Maart-2018 Mevrouw Stuiver is per email geinformeerd op 4-Okt-2017. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Rstuiver