Klacht: Geen oplossing naar wens klant

op 28 augustus 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Half mei heb ik een bestelling geplaatst bij Leen Bakker van ongeveer 2500 euro. Levering zou zijn 14 juli, echter enkele dagen voor de levering werd ik gebeld dat alles in de back order zou komen, wegens 2 artikelen niet leverbaar. Na meerdere telefoon gesprekken (initiatief vanuit mij) kreeg ik het voor elkaar dat wat geleverd kon worden geleverd zou worden, de rest zou in backorder gaan. De afspraak was, dat als dit niet voor 22 augustus geleverd zou worden, ik mijn geld terug zou krijgen van de backorder. Op 24 augustus zelf maar weer eens gebeld want hoorde niets van Leen Bakker… Toen zou die week de backorder in 2 zendingen geleverd worden. Ik had er meer dan genoegd van en heb de backorder gecancelled en direct een klacht in gediend. Daarop kreeg ik een reactie, met excuses en wilden mij een cadeaubon geven van 25 euro…..werkelijk denk je echt dat ik nog meer geld wil besteden en dat dit een goede oplossing is, na alles wat er is gebeurd. Op hun reactie gereageerd en niets meer gehoord, ga je zo met klanten om?

Goede compensatie van het geduld wat ik moest hebben en van de telefoontjes die ik heb moeten plegen om informatie te krijgen. En dan denk ik niet aan een waardebon van hun winkel na alles wat er is gebeurd

Denk zelf eerder aan een bedrag van rond de 200 euro.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SarieBagley