Klacht: geen ontvangst, niemand bereikbaar bij digitenne

op 13 juli 2019 over Digitenne in de categorie Digitale TV

geen tv, online geprobeerd op te lossen nl 1 uur tv op npo1 gezet vervolgens kreeg ik in beeld zender geblokkeerd pincode intypen, dit ging niet. klantenservice gebeld, wachttijd 15 minuten, drie kwartier later eindelijk iemand aan de lijn. bleek nummer van de t v ontvanger niet te zijn ingevoerd. Ales deed et plotseling, dit heeft 3 uur geduurd, daarna meldingen geen digitennesignaal bij de meeste zenders. Weer digitenne gebeld krijg ik te horen dat ik via een ingesproken band te horen dat ik een nieuwe tv zender moet aansluiten (dit is allang gebeurd) en dat ze de vraag niet kunnen beantwoorden.
Een soort afscheepsysteem ik betaal wel abonnementsgeld dan mag je toch wel wat service verwachten.

Als ik fatsoenlijk te woord gestaan wordt, er eerlijk wordt toegegeven dat het een zooitje is bij digitenne en er allerlei tegenstrijdige berichten worden gegeven die nergens op slaan. Er een compensatie wordt gegeven in het abonnementsgeld. De storingen worden doorgegeven desnoods online, zodat je kan zien war het aan ligt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door edithnetscher