Klacht: geen ondertiteling

mfgo op 17 juni 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nog steeds geen teletekst en ondertiteling
DIT LOOPT AL VANAF AUGUSTUS 2019
Ze zijn er nog steeds mee bezig.

als het een keer word OPGELOST.

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Het probleem met de teletekstfunctie op sommige interactieve tv-ontvangers speelt inderdaad helaas nog steeds. Ik zal deze klacht open laten staan tot het moment waarop de functie weer volledig werkt zoals gewenst, zodat we dan samen naar gepaste compensatie kunnen kijken. Er wordt echt heel actief gezocht naar de permanente oplossing, die nu nabij lijkt. Ik zou u willen vragen morgen na 15:00 uur even de tv-ontvangers van de stroom te halen voor minimaal 3 minuten, alvorens deze weer op te starten. Indien het probleem dan nog niet is verholpen, vernemen wij dit graag van u middels een reactie op deze klacht. Ik wens u alvast nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groet, Mick Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden -

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 06 juli 2020 om 20:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Ondertiteling op npo 3, rtl 5 en rtl 7 zou het weer moeten doen. De overige kanalen zullen stapsgewijs worden getest en uitgerold worden met de benodigde ontdertiteling. De komende periode zal dit proces verder worden voorgezet en ik hoop dat alle zenders z.s.m. hiervan voorzien worden.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Leroy
Caiway Webcare Team

mfgo

Heeft op 07 juli 2020 om 08:52 geantwoord

Ik ben tevreden als het allemaal werkt ik ben bijna 1jaar aan het lijntje gehouden.ik wacht het af.

Alle klachten die gemeld zijn door mfgo