Klacht: Geen ondersteuning

op 23 juli 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 juli 2016 twee nieuwe Livorno fietsen gekocht.
Staan al twee weken in de schuur, mijn man heeft pas een open hartoperatie gehad, de ondersteuning valt iedere weg , zijn gisteren geweest van Stella , dus wij opgetogen een ronde fietsen na een kilometer weg ondersteuning .
Onze schoonzoon heeft ons op moeten halen omdat mijn man een verhoogde hartslag had,
Iedere keer als wij bellen krijgen we een meisje aan de telefoon krijgen
als ant woord de technise dienst belt
Wij waren Stella tegemoed gekomen om ons weekend op te schuiven, maar hebben moeten anuleren voor die fietsen.
Jullie maken mooie reklame, maar wij horen niet tot de 5000 tevrede klanten.
Wij willen een nieuwe fiets.
Hopelijk gaat Stella het netjes oplossen, zo dat wij volgende week vrijdag met een fijn gevoel op vakantie kunnen gaan!!!
M Hellemons

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe fiets kom na wat er beloofd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 28 oktober 2016 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Adje Hellemons