Klacht: Geen onderdelen

willie wortel op 28 oktober 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar weken geleden wordt mijn sage creatisma opgehaald voor reparatie vervolgens doet hij het nog steeds niet en moet hij weer opgestuurd worden hier na een week bericht van dat het onderdeel besteld moet worden duurt langer…prima gebeurd niks aan te doen vervolgens krijg ik een week later weer een mail dat het nog steeds niet aanwezig is dus besluit de week d’r na te bellen werkelijk niks anders dan ja we kunnen de niks aan doen corona bla bla bla vervolgens bel ik eens ff om de stand van zaken te weten en krijgen weer het zogenaamde corona verhaal te horen dus moet morgen maar bellen want de zijn geen onderdelen beschikbaar en wordt de verder gekeken… Belagelijk Nespresso ik ben een tevreden klant maar de klanten service is belagelijk slecht nu

Gewenste Oplossing:

Nieuwe machine geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willie wortel