Klacht: Geen of te late bezorging

op 22 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 september 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Langezaal,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en zien alleen meldingen staan van 2012. Indien u inderdaad vaker problemen ervaart met de bezorging, dan vragen wij u toch om dit door te geven aan ons.
Aan de hand van uw meldingen weten wij namelijk of het goed gaat met de bezorging of niet en kunnen wij dit doorgeven aan het distributiecentrum.
Wij hebben deze melding doorgegeven en gaan er vanuit dat de bezorging weer zo spoedig mogelijk optimaal zal zijn.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jaap.langezaal@gmail.com