Klacht: Geen monteur geweest.

op 15 juli 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Monteur komt twee keer achter elkaar niet opdagen, er is al contact met indesit geweest meerdere malen klantenservice aan de telefoon gehad, bevestigingsmailtjes ontvangen, nu met grote belofte van de klantenservice voor de tweede keer achter elkaar geen enkele monteur gezien of gesproken, is dit bedrijf een farce? Zijn het lege e-mails die computergestuurd worden? En vertelt de klantenservice je maar wat je wilt horen voor 70 eurocent per minuut wat ik al voor ik weet lang ik deze lijn heb moeten bellen? O ja nog zon ding! Zegt een bandje dat ik als ik wil weten hoe laat de monteur komt ik op kan kijken, vervolgens kent deze site mijn adres niet eens. Ik zou zo graag eens een manager of iemand van de directie willen spreken die met mij de procedure eens doorloopt wie hiervoor verantwoordelijk is en waarom de klant zo vreselijk wordt behandeld zonder enig respect, door deze gewoon niet te helpen zoals is afgesproken. Ik heb hier geen woorden een schandaal vind ik het.

Ik wil iemand van de directie spreken en dat ze er niet zomaar van af komen met een excuses maar dat ze mij uitleggen en de mensen verantwoordelijk stellen wie deze fouten veroorzaakt en terugbetalen van de telefoongesprekken en mijn vrije dagen terugbetalen dat ik hier voor niets heb zitten wachten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonjasuzanna