Klacht: Geen mondkapjes door personeel

op 05 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 01-06 heeft Lidl te Maasdijk geen mondkapjes meer op. Medewerkers van de Lidl hoesten en niezen over de producten heen. Ze laten mensen werken die niet in staat zijn veilig te werken. Ik snap dat mondkapjes vervelend zijn, maar het is gewoon nodig.
Bij de kassa zijn schermen geplaatst, maar toch hoest een oudere vrouwelijke medewerker over de boodschappen heen. Ik vernam dat de vrouw al corona heeft gehad, en volgens haar hoeft ze daarom dus zich niet aan de regels te houden. Volgens haar eigen woorden, ik hoef met niemand rekening te houden, maar jullie wel met mij.
Dit valt zeer tegen. Zeker omdat Lidl veiligheid en gezondheid hoog heeft staan.

Gewenste Oplossing:

Als iedere medewerker simpelweg een werkend mondkapje opzet. Wegwerp of van stof. Niet eentje die onder je kin vastzit met 3 cm aan plastic.
Een cursus om te gaan met mensen voor medewerkers die meermaals geen mondkapje op doen of weigeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 juni 2021 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Barry de wit88