Klacht: geen mobiele telefoon drie weken na abonnement

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie weken zit ik nu al zonder mobiel, het nummerbehoud zou 26 juni zijn, inmiddels is het 17 juli en heb ik nog steeds geen werkend mobiel.
Op 19 juli (24 dagen zonder mobiel) krijg ik een reactie van Simpel die het helpdesknummer ook steeds gegeven heeft: dat men nog steeds probeert om het zo spoedig mogelijk voor elkaar te maken.

Gewenste Oplossing:

Geld terug ofwel binnen drie dagen alsnog een werkend abonnement. Op 19 juli krijg ik bericht van Simpel : \"Wij zullen u op een later tijdstip informeren over een vergoeding.\"

Reactie van de melder van de klacht tsjebbe

5 jaren geleden - Inmiddels een fax met in gebreke stelling gestuurd en verleden week een aangetekende brief dat ik het abonnement wegens niet levering als geannuleerd beschouwde. 6 weken en 2 dagen na de aangekondigde datum van nummerportering naar Simpel heb ik gebeld om te vragen of het abonnement geannuleerd was. Het klopte dat mijn nummer nog niet werkend was. Men bood mij aan ofwel twee maanden beltegoed per week te laat en een tegoedbon van 50 euro bij een sportwebshop of annulering van abonnement. Ik heb dit laatste gekozen en daar per e-mail een bevestiging van ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht tsjebbe

5 jaren geleden - Ter aanvulling: het geporteerde nummer ben ik volgens Simpel kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tsjebbe