Klacht: geen mobiele telefoon drie weken na abonnement

op 19 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Drie weken zit ik nu al zonder mobiel, het nummerbehoud zou 26 juni zijn, inmiddels is het 17 juli en heb ik nog steeds geen werkend mobiel.
Op 19 juli (24 dagen zonder mobiel) krijg ik een reactie van Simpel die het helpdesknummer ook steeds gegeven heeft: dat men nog steeds probeert om het zo spoedig mogelijk voor elkaar te maken.

Geld terug ofwel binnen drie dagen alsnog een werkend abonnement. Op 19 juli krijg ik bericht van Simpel : \"Wij zullen u op een later tijdstip informeren over een vergoeding.\"

Reactie van de melder van de klacht tsjebbe

5 jaren geleden - Inmiddels een fax met in gebreke stelling gestuurd en verleden week een aangetekende brief dat ik het abonnement wegens niet levering als geannuleerd beschouwde. 6 weken en 2 dagen na de aangekondigde datum van nummerportering naar Simpel heb ik gebeld om te vragen of het abonnement geannuleerd was. Het klopte dat mijn nummer nog niet werkend was. Men bood mij aan ofwel twee maanden beltegoed per week te laat en een tegoedbon van 50 euro bij een sportwebshop of annulering van abonnement. Ik heb dit laatste gekozen en daar per e-mail een bevestiging van ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht tsjebbe

5 jaren geleden - Ter aanvulling: het geporteerde nummer ben ik volgens Simpel kwijt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:36 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door tsjebbe