Klacht: geen mobiele ontvangen

op 04 september 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 01022017 heb ik betaald voor mobiele data. Deze heb ik, door een foutje bij simpel, niet gekregen. Graag zou ik mijn geld over bijna 7 maanden teruggestort willen hebben. Voor iets betalen en niet ontvangen is wel heel erg raar, vind u niet?

Gewenste Oplossing:

Zodra ik het geld weer op mijn rekening heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 04 september 2017 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 september 2017 om 19:17 geantwoord

U kunt mij ook mailen of appen als ik telefonisch niet bereikbaar ben. De komende week ben ik op vakantie dus graag een app zodat ik hier op kan antwoorden. Ik heb een poging gedaan om terug te bellen op 13-09 en heb ruim een half uur in de wacht gestaan

Alle klachten die gemeld zijn door Spitje11