Klacht: geen melding manco leentoestel referentienummer iRMAVODA13895413

op 07 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

hallo,

op woensdag 6 juli zouden jullie mijn telefoon ophalen en een leentoestel leveren, echter heb ik van 16:00 tot 19:00 thuis zitten wachten en besloot om 19:00 toch maar eens te bellen. nu bleek dat het leentoestel manco gemeld is en dat hierover geen contact met mij is opgenomen, dit werd ook toegegeven door de meneer aan de telefoon.

een jaar of 3 terug had ik ook mijn telefoon kapot en die kwamen jullie ophalen, ik was zelf echter te laat thuis (mijn fout) en toen werd er een bedrag rond de 65 euro in rekening gebracht (terecht). dus lijkt het mij zeer redelijk als ik eenzelfde vergoeding zou krijgen omdat dit een zelfde soort situatie is maar nu met de fout aan jullie kant. ik heb ten slotte 3 uur lang voor niks zitten wachten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 15:11 geantwoord

Geachte heer Limbeek,

Ik zie inderdaad dat mijn collega's u hier niet voldoende over hebben geïnformeerd. Ook zie ik dat mijn collega's dit intern al hebben doorgezet met de melding dat de manco niet goed is opgepakt en dit niet volgens procedures is gegaan. Onze oprechte excuses hiervoor!
Daarna zie ik dat u, naar aanleiding van de mail, de afspraak heeft ingepland voor 8-7-2016. Deze afspraak is gelukkig succesvol afgerond.

Ik begrijp uiteraard dat u een compensatie wenst, spijtig genoeg kunnen we u geen compensatie bieden. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door nicklimbeek