Klacht: Geen medewerking voor omruilen Vuerto next ( koffie is niet lekker uit dit apparaat ) naar een gewoon Nespresso apparaat

Leo Lemmens op 13 december 2021 over Nespresso in de categorie Koffie

Op 23 augustus 2021 hebben we ons laten overtuigen om over te stappen naar de Vertuo Next. We hebben echt ons best gedaan maar wij blijven deze manier van koffie zetten ( veel verschillende cups geprobeerd) NIET lekker vinden. Gebeld met Nespresso of we konden ruilen en we wilden ons abonnement van € 35 pm gewoon laten doorlopen. Was niet mogelijk, we moesten eerst 80% van de Vuerto Next terug betalen en dan een nieuw abonnement afsluiten. We mogen wel voor die die €35 andere koffie cups bestellen? Of dat klopt is ook nog maar de vraag Ongelooflijk wat een slechte service, geen enkele mogelijkheid om tot elkaar te komen? Wel willen verkopen maar niet meewerken om een oplossing te vinden. Schandalig.

Apparaat omruilen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Lemmens