Klacht: geen materiaal ontvangen.

op 19 oktober 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

nu heb ik heel mooiboeken ontvangen voor mijn cursussen maar de materialen (daardoor heb ik mijn keuze laten vallen op LOI) heb ik niet ontvangen.. wat heb ik dan aan die cursussen? het gaat namelijk allemaal om praktijkgerichte opdrachten.

wanneer ik mijn materialenpakketten ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Charlotte, Leuk om te zien dat je bent ingeschreven voor een aantal cursussen. Ik zie overigens dat je voor sommige cursussen zelfs meer dan één keer staat ingeschreven. Klopt dit? Wat betreft de materialen, hier hangt een zogenoemd drempelbedrag aan vast. Dit houdt in dat de materialenpakketten pas worden verstuurd nadat er een bedrag van € 75,- per pakket, per opleiding is betaald. Zodra het drempelbedrag per opleiding is betaald, zullen de pakketten automatisch worden verstuurd per post. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 24 oktober 2016 om 09:48 geantwoord

Beste Charlotte,

Zoals mijn collega hier al heeft aangegeven worden de materialen gestuurd zodra het drempelbedrag per cursus is voldaan.

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd naar aanleiding van je inschrijvingen.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je een reply sturen op die me-mail.

Patricia
Namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door charliehena