Klacht: Geen mails van bestelling ontvangen en geen pakket

op 22 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14-10-2017 mijn bestelling geplaatst en betaald. Hier heb ik ook een bankafschrift van.
Ik heb geen track and trace code gekregen of überhaupt een mail van bevestiging dat mijn bestelling goed is aangekomen. Ik heb nog steeds niet mijn pakket ontvangen. Het enige wat ik krijg zijn reclame mails van Bohoo en heb mijn inbox helemaal gecheckt. Reageren doen ze niet via de mail of sociale media.
Doei geld???

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket zsm ontvang of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanieptrs