Klacht: Geen loten ontvangen!

op 10 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik had 2 XL loten aangeschaft ongeveer 8 dagen voor de trekking, ik kreeg een bericht dat een aantal dagen voor de trekking ik mijn lotnummers zal ontvangen, echter heb ik nooit de lotnummers ontvangen!
Op de 10e (vandaag) kreeg ik een email dat ik mijn lotnummers kon checken of ik iets gewonnen had, toen ik inlogde op mijn Staatsloterij account stond er dat ik niet eens meespeelde voor deze maand! heel slecht..

Met terugwerkende kracht deelname aan 10 Juli 2016 trekken met 2 XL loten, of gratis 2 XL loten voor de volgende 10e trekking.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 juli 2016 om 16:29 geantwoord

Er is een e-mail naar de klant gestuurd met de uitleg dat het abonnement per 10 augustus ingaat. Daarom zijn er geen loten binnen gekomen.
Omdat de klant eerder een los lot heeft gekocht via de website en heeft aangevinkt onze trekkingsuitslagen per e-mail te willen ontvangen, ontvangt hij die nu elke maand.

Alle klachten die gemeld zijn door dvdk