Klacht: geen loten ontvangen

op 13 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Normaliter krijg ik al jaren lang mijn loten van sde taatsloterij per mail toegestuurd. Dit maal heb ik helaas niets ontvangen terwijl dit juist zo’n mooi en spannend moment is. Jammer jammer jammer. Graag krijg ik deze alsnog zsm toegestuurd.

Bijvoorbaat dank.

Mvg.

Huub Jansen
Wolfhezestraat 4
2573NW Den Haag

Als ik mijn loten netjes op tijd per mail ontvang.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 13 juni 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte heer Jansen ,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven.

Wat vervelend dat u de lotnummertoewijzing niet per e-mail heeft ontvangen. Ik heb het voor u nagekeken, deze is wel naar uw e-mailadres verzonden. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Helaas kan ik niet achterhalen waarom u de lotnummertoewijzing niet ontvangen heeft. Mogelijk is de e-mail in uw spambox terechtgekomen of door een spamfilter tegengehouden.

U heeft meegespeeld met de trekking van 10 juni 2016 met het lotnummer CQ 91234.
Graag wil ik benadrukken dat het geen enkel effect heeft gehad op uw kansen in de trekking van 10 juni 2016.Uw lotnummer was op het moment van de trekking geregistreerd en gekoppeld aan uw rekeningnummer en heeft dus gewoon deelgenomen aan de trekking. Uw lotnummer kunt u overigens ook altijd uiterlijk 2 dagen voor de trekking inzien via Mijn Staatsloterij op onze website www.staatsloterij.nl of via de Staatsloterij app.

Uiteraard begrijp ik dat u teleurgesteld bent. Ik ga er vanuit dat u volgende maand gewoon weer uw lotnummer per e-mail zult ontvangen.Indien dit niet het geval is, vernemen wij dit graag zodat wij dit nader kunnen onderzoeken.

NB Typefouten voorbehouden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis).

Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door judabenhur