Klacht: geen loten gekregen

op 10 mei 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 mei 2016 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kalb,

Het is vervelend te vernemen dat er iets mis is gegaan met het bestellen van loten. Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat de bestelling mislukt is. U ontvangt binnen 48 uur het bedrag terug gestort op uw rekening. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ingrid
Webcare team Staatsloterij.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheena Kalb