Klacht: geen loten gekregen

op 10 mei 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 loten besteld voor 10-5-2016. Ik heb betaald maar ik heb geen loten gekregen, er werd gezegd dat ik over een uur een mail zou krijgen maar die kreeg ik niet.

Gewenste Oplossing:

Dus ik wil mijn geld terug of kijken wat er mis is gegaan. of ik alsnog mijn lotnummers kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 mei 2016 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kalb,

Het is vervelend te vernemen dat er iets mis is gegaan met het bestellen van loten. Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat de bestelling mislukt is. U ontvangt binnen 48 uur het bedrag terug gestort op uw rekening. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ingrid
Webcare team Staatsloterij.

Alle klachten die gemeld zijn door sheenaxx