Klacht: Geen loten door storing

op 27 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Beste,
Om 17.54 uur was er geld afgeschreven voor de loten die ik gekocht heb voor de koningstrekking, dit wad mogelijk tot 18.00 uur. Vervolgens is er iets misgegaan met het toewijzen van de loten. Kan uiteraard gebeuren, maar binnen een uur zou ik mail krijgen, na 2 1/2 nog niks gehad. Uiteindelijk contact opgezocht via Facebook. Blijkt dat ik er buiten ben gevallen en mijn geld terug krijg. Ik vind het ronduit schandalig. Ik was op tijd en heb betaald, dus recht op deelname van de trekking.

Ik wil het liefst meedoen met de trekking, maar dat is niet meer mogelijk. Misschien deelname aan andere trekking of andere compensatie.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 28 april 2016 om 18:25 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Elst,

Het is erg vervelend te vernemen dat er iets is mis gegaan met de betaling . Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat uw betaling niet op tijd verwerkt kon worden door de drukte op onze website. Dit is een risico wanneer er een betaling wordt gedaan rond de sluitingstijd op een trekkingsdag. U ontvangt het bedrag binnen 48 uur terug op uw rekening. Helaas is het niet mogelijk om u te compenseren. Mijn excuses voor het ongemak.

Het Webcareteam Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Emma-28