Klacht: Geen lot ontvangen

op 04 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor de trekking van 1 juli 2016 een lot besteld maar ik heb het nooit ontvangen. Op 16 juni 2016 is wel 15 euro afgehouden van mijn rekening onder betalingskenmerk 48834583-5-1.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik hier een bevredigend antwoord op krijg, of mijn geld terug, of een lot voor een andere trekking. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 05 juli 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wegberg,

Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven.

Wat vervelend dat u de lotnummertoewijzing niet heeft ontvangen. Er is waarschijnlijk iets misgegaan tijdens de postbezorging. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak.

U heeft meegespeeld in de trekking van 1 juli 2016 met het lotnummer GD 25789.

Wilt u voortaan uw lotnummer per e-mail ontvangen en niet meer via de post, zodat u een aantal dagen voor de trekking uw lotnummer in uw mailbox
ontvangt? Dit kunt u eenvoudig regelen via de Klantenservice. U kunt ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u van
maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 21.00 uur graag van dienst. Uiteraard kunt u ons hierover ook terugmailen, zodat wij dit voor u in
orde kunnen maken.

Het is ook mogelijk om via Mijn Staatsloterij te bekijken met welk lotnummer u meespeelt, na de trekking kunt u hier zien welke prijs u heeft
gewonnen. U heeft al een account bij ons, echter staat er in ons systeem geen e-mailadres waarmee u een wachtwoord kunt opvragen, Graag horen
wij van u of het e-mailadres, dat u bij uw gegevens heeft neergezet, in ons systeem gezet mag worden.

Overigens heeft het niet ontvangen van de lotnummertoewijzing geen gevolgen voor het winnen van een prijs, omdat dit slechts een kopie is van
uw lotnummer, dat gekoppeld is aan uw rekeningnummer. Indien er een prijs op uw lotnummer valt, wordt deze binnen 5 werkdagen overgemaakt op
uw rekening.

NB Typefouten voorbehouden.

Ik vertrouw u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u veel geluk bij onze trekkingen!

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis).

Met vriendelijke groet,

Liza Ketelaar
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Bert (N.A.) van Wegberg