Klacht: Geen lot ontvangen

op 27 april 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 28 april 2016 om 18:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wulz,

Het is vervelend te vernemen dat er iets is misgegaan met de betaling. Ik heb het voor u nagekeken en gezien dat uw betaling te laat is verwerkt door de drukte op onze website. Mijn excuses voor dit ongemak. Het bedrag wat u heeft betaald zal binnen 48 teruggestort worden op uw rekening. Ik hoop u hiermee ge?nformeerd te hebben en wens u veel geluk.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door metalrob