Klacht: geen Limburgs Dagblad in de bus

op 08 augustus 2014 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Vandaag de 8e augustus 2014, al weer geen krant. Het is zeker al de zesde keer dit jaar. Vandaag dus een krant gekocht bij Plus om 9 uur 30. Wat schetst mijn verbazing om 10 uur valt de krant in de bus. Ik naar buiten en de bezorger gevraagd wat er toch aan de hand was. Hij zei het ook niet te weten, dat hij een vervangende bezorger was, die was gebeld door de eigenlijke bezorger om de wijk vandaag over te nemen. Dus, iedereen in de wijk heeft de krant veel te laat ontvangen. Zeer ergerlijk. Het liefst zou ik zeggen, maar mijn vrouw wil de krant blijven lezen.

Iedere dag omstreeks 7 uur de krant in de bus.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:41 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Backoffice - Klantenservice
De Limburger