Klacht: Geen Limburger in de bus, al 3 dagen op rij, geen nabezorging

Teunke op 05 april 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen Limburger in de bus, al 3 dagen op rij, geen nabezorging.
Wat een waardeloos bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Gewoon dagelijks bezorgen.
De rekening wordt ook wel op tijd afgehouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 09 april 2018 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Beckers,

Bedankt voor uw bericht. Echter onze excuses voor het ongemak.
Uiteraard hebben wij de klacht reeds gemeld in ons system. Ik zie dat mijn college al contact met u heeft opgenomen met betrekking tot de slechte bezorging en de vergoeding voor u klaar staat.

Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via het onderstaande telefoonnummer.

Ingrid Antes-Ghijzen
Klantenservice De Limburger I Limburgs Dagblad
Media Groep Limburg

Postbus 5100
6130 PC Sittard
088-7766550
[email protected]

De Limburger en Limburgs Dagblad
bereiklimburg.nl | delimburger.nl | 1limburg.nl
https:www.klacht.nlcompany-accountcomplaint-detailspost_id698631solved
De krant lezen waar en wanneer jij wil: De Limburger Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door