Klacht: Geen libelle ontvangen de laatste weekan juli

op 31 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen libelle ontvangen de week van libelle

Gewenste Oplossing:

Graag het ontbrekende nr

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Swaelens,

Wat vervelend dat u de Libelle niet heeft ontvangen. Echter bent u woonachtig in België en adviseren wij u daarom ook, om contact op te nemen met onze Belgische collega's. Zij kunnen u het nummer alsnog kosteloos toesturen. Wij wensen u alvast veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Sollenbijtje