Klacht: Geen Libelle ontvangen.

op 25 augustus 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte damens/heren,

Vandaag 25-8-2016 heb de Libelle weer niet ontvangen.
Gaarne zou ik in aanmerking willen komen voor de Libelle.

Gewenste Oplossing:

Als ik elke week mijn Libelle ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 26 augustus 2016 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Velde,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft Libelle deze week niet te hebben ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben één en ander voor u nagekeken en sturen de editie nogmaals naar u op. Deze ontvangt u binnen drie tot vijf werkdagen.

Met vriendelijk groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door RiavdVelde