Klacht: geen libelle ontvangen

op 30 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week geen Libelle ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Voor het ererst sinds jaren, dus verder heel tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Huy van de Witte,

Wat vervelend dat u vorige week uw Libelle niet heeft ontvangen. Wij gaan ervoor zorgen dat u het nummer alsnog thuis ontvangt. Binnen 4 of 5 werkdagen heeft u deze in huis. Wij wensen u alvast heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door huy