Klacht: geen Libelle

op 09 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat er wel is betaald maaar geen libelle is gestuurd
en dat ik er zelf achteraan moest bellen anders had ik hem niet gekregen
dit is de 2 de keer dat dit gebeurd dat ik naar de winkel moet om een te kopen

Gewenste Oplossing:

Dat het niet weer gebeurd en niet weer een vervelend mannetje aan de telefoon krijg ik weet wel hoe meer ze aan smeren hoe beter het is
maar als aan geeft het niet te willen moet hij stoppen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 10 mei 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Woelders,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de Libelle niet te hebben ontvangen.

Wij waarderen het ten zeerste dat u de tijd heeft genomen om ons dit te laten weten. Wij hebben dit uiteraard direct doorgezet naar de desbetreffende afdeling zodat zij hiervan op de hoogte zijn.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ciska54