Klacht: geen libelle

op 05 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 4 mei 2016 geen libelle ontvangen

Gewenste Oplossing:

libelle komt altijd op een woensdag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 06 mei 2016 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Meert,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Vanuit Libelle Nederland kunnen wij u hierbij helaas niet verder helpen. Wij willen u dan ook vragen contact op te nemen met de klantenservice van Libelle België.

Mocht uw abonnement toch wel via Libelle Nederland lopen, verzoeken wij u te mailen op webcare.nl@sanoma.com.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door meert christiane