Klacht: Geen levering wegens ‘tijdgebrek’

op 29 augustus 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee dagen achter elkaar wordt mijn pakket niet geleverd wegens tijdgebrek. Dit houdt dus in dat het pakket überhaupt niet is aangeboden. Aangezien ik het pakket in het weekend nodig heb, heb ik gebeld met de klantenservice. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik het antwoord: “ja ze hebben het waarschijnlijk druk gehad dus zijn ze niet langs geweest. Ik heb net voor een andere klant al geprobeerd het depot te bellen, maar die nemen niet op. Maandag zullen ze opnieuw proberen om te leveren.” Nadat ik uitgelegd heb dat dit voor mij geen oplossing is omdat ik het pakket dit weekend echt nodig heb en dat ik daarom heb gekozen voor een bedrijf dat bij bestelling zegt de volgende dag te leveren krijg ik het antwoord dat er niks voor mij gedaan kan worden. Ik kan het pakket nergens afhalen, kan geen telefoonnummer van het depot krijgen en zal het pakket dus niet op tijd binnen hebben. Ik kan mij nog voorstellen dat het een keer voorkomt dat een pakket niet geleverd kan worden in verband met drukte, maar twee dagen achter elkaar vind ik echt belachelijk. Ik heb met veel vervoerders te maken gehad, maar nog nooit zo’n slechte service meegemaakt.

Ik was tevreden geweest wanneer mijn op dinsdag bestelde pakket in ieder geval voor het weekend was bezorgd, of dat ik het op zijn minst op had kunnen halen. Als er een oplossing is dat ik het pakket voor zondag binnen heb ben ik tevreden, maar ik vrees het ergste.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:34 geantwoord

Beste Cindy,

Ik vind het erg vervelend dat je in het verleden een minder prettige ervaring met DPD hebt gehad. Omdat ik geen vervolg op de melding zie en er van uitga dat je destijds je pakket toch hebt ontvangen (voor of na het weekend) sluit ik nu deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door CBVO