Klacht: Geen levering van OV-chipkaart

op 05 juli 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

20 juni een nieuwe kaart aangevraagd, alsmede voor mijn dochter (+ster jaarabonnement). 3 juli gebeld met klantenservice, antwoord is onderweg mevrouw, gemaakt kosten kunt u restitueren op onze website… 5 juli nog geen kaarten, weer gebeld, oh mevrouw u kaart aanvraag is helemaal niet doorgezet en kaart van dochter is onderweg hoor, gemaakte kosten moet u restitueren bij Q-buzz, het is toch allemaal algemeen bekent mevr., dat wij een storing hebben???. Ondertussen na 12 werkdagen nog geen kaarten, veel kosten gemaakt, een hoop irritatie en vervolgens een hoop werk voor de klant. Onbevredigende antwoorden van de klantenservice, niet professioneel handelen, klant niet middels e-mail informeren over de stand van zaken en het KTO onderzoek wordt niet doorverbonden, na een onbevredigend gesprek. Het is dat je als klant afhankelijk bent van de OV-chip kaart, in elk ander geval, zou je toch overstappen?
Ik ben benieuwd wanneer de binnen 3 werkdagen beloofde kaart komt en of alle producten er dan wel op staan. Ik heb er een hard hoofd in. Zucht….

Levering van OV-chipkaarten + bijbehorende producten.
Restitutie van alle gemaakte kosten.
Een kundige en betrokken klantenservice.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annasian