Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling geplaatst bij Ortorex, maar heb tot op heden niets ontvangen. Ondanks dat ik twee e-mails heb gestuurd om mijn situatie toe te lichten, heb ik geen enkele reactie ontvangen. Dit is zeer teleurstellend en ik vind het onacceptabel dat er geen communicatie vanuit het bedrijf is.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om op een of andere manier contact met Ortorex op te nemen en een oplossing voor mijn probleem te bieden.


