Klacht: geen levering van bank

op 29 december 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb op 23-11-14 een bank en tafel besteld dit zou geleverd worden op 23-12-14 op de dag werd alleen de tafel bezorgd na lang wachten en over en weer bellen bleek dat mijn bank NIET was besteld en Dhr Mark Brands van filiaal Venlo zei aan de telefoon dat dit nog nooit was gebeurt en dat er nog maar 3 banken waren dus hij moest er alsnog gauw een bestelling van gaan maken….nou daar had ik geen boodschap aan ik zat door zijn fout(hij zei ik ben niet de schuldige) met de kerstdagen zonder bank.Ik vroeg hem of hij als tegemoetkoming voor deze fout er voor kon zorgen dat ik de 45,00 bezorgkosten niet hoefde te betalen en hij bleef volhouden ik kan niks regelen dat moet via de computer,nou heb ik zelf 28 jaar gewerkt als filiaalmanager bij een kledingzaak zei ik tegen hem en als ik zo met klachten door mijn eigen fout was omgegaan naar mijn klanten dan had ik er geen 28 jaar gewerkt. toen zei hij dat hij iemand ging bellen??en toen hij terugbelde kreeg ik te horen dat hij iemand had gesproken die met mij contact zou opnemen over de eventuele vergoeding.Ik heb helaas mijn twijfels of er door hem gebeld is naar iemand.Zou het fijn vinden als we dit op een fijne manier kunnen afhandelen.

als ik mijn 45,00 bezorgkosten van de eerste halve levering vergoed krijg.
de tweede levering werd zowiezo door jullie betaald zei Dhr M.Brands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door marriette 1963