Klacht: geen levering tablet

op 13 juni 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot op heden nog steeds geen tablet ontvangen. Ik word door Leen Bakker aan het lijntje gehouden, ben al vier keer langsgeweest. Voor drie weken terug kreeg ik de mededeling dat het eigenlijk los stond van Leen Bakker. Zij konden er niets aan doen en waren hier niet verantwoordelijk voor ???? Zij hebben gebeld met het hoofdkantoor, en echt binnen 2 weken is het er. (nu drie weken verder, nog steeds niets gehoord)
Rare bedoeling. Volgens de verkoper van Leen Bakker was het een geweldige tablet. Al met al na het lezen van verschillende klachten over deze tablet, betwijfel ik dit en heb ik er ook geen belang meer bij.Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Gewenste Oplossing:

Laten ze me maar een cadeaubon doen van Mediamarkt of id,voor dat bedrag, zoek ik daar zelf wel een tablet uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq.M