Klacht: Geen levering / slechte ommunicatie

op 13 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden diverse dongen besteld via zalando. Tot heden nog niks geleverd. Wel een mail gekregen dat er vertragingen storing is. Echter niet Aangegeven wat er dan wel verwacht mag worden. Vervolgens 2x via de klanteservive vai mail gevraagd opheldering. Krijg daar geen respons op. Slechts een standaard ontvangst bevesting. Communicatie.en service zijn uitermate teleurstellend.

Gewenste Oplossing:

Dat de bestelling binnen enkel dagen geleverd wordt. Bovenal verwacht ik een betere service en communicatie. Wil weten waar ik aan toe ben en wat.ik mag verwachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.bronkhorst@kpnmail.nl