Klacht: geen levering produkt en geld terug duurt veel te lang

op 07 april 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

telefoon besteld op 27 februari 2016.
Verzendtijd afgewacht (die al behoorlijk lang is vind ik persoonlijk).
Telefonisch contact gehad op 8 maart (slechte verbinding). Hierin werd verteld dat er vertraging was.
Mail gestuurd op 8 maart om na te gaan of ik het goed begrepen had aan de telefoon vanwege de slechte verbinding. Ik vind nl. dat ze op z\\\’n minst een mail kunnen sturen als er vertraging is.
Mail teruggekregen dat er vertraging is en dat ze er een usb stick bij zullen doen als excuus.
Ik heb geantwoord dat we nog 1 week zullen wachten en dat we anders ons geld terug willen hebben. Dat was geen probleem antwoorden ze terug.
Op 21 maart gemaild dat we het geld terug willen. Dezelfde dag kregen we antwoord terug dat de bestelling geannuleerd is en dat we het geld terugkrijgen.
Op 2 april heb ik gemaild waar het geld blijft en hoe ik kan zien of ze het al overgemaakt hebben. Lijkt me toch niet zo moeilijk om geld terug te storten.
Op 5 april kreeg ik het antwoord dat als ze het geld overgemaakt hebben, ze een mail sturen.
Dat is inmiddels ook weer 2 dagen geleden.
Ik ben bang dat we het geld niet terugkrijgen.

Kunnen jullie iets doen?

Even een update: eindelijk hebben we afgelopen week (21 april of zo) het geld terug gekregen. Gewoon elke week mailen !
Zo moeilijk is het toch niet om geld terug te storten.
Bestellen bij hen dat doe ik dus niet meer.

Als we het geld terug hebben en het liefst zo vlug mogelijk. Het heeft nu echt al veel te lang geduurd deze soap.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flien