Klacht: geen levering op afgesproken datum

op 01 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op zondag 26 mei bij LeenBakker in Breda een loungeset gekocht. Deze zou op vrijdag 1 mei worden afgeleverd. ‘S morgens een smsje gehad dat de loungeset tussen 11:00-14:00 uur zou worden afgeleverd. Om 12:00 kreeg ik een sms dat de chauffeur onderweg was. Om 15:30 uur nog steeds niets gezien en ben ik gaan bellen met LeenBakker. Nadat de medewerkster contact had gehad met Postnl kreeg ik te horen dat ze vandaag geen chauffeur hadden voor de rit waar mijn loungeset was ingedeeld. Vervolgens na 4 telefoongesprekken eindelijk contacr gehad met Postnl. Deze konden maandag 4 mei de loungeset alsog afleveren. Vervolgens Leenbakker gebeld om aan te geven dat ik dan wederom een vrije dag moet nemen en dat ik Leenbakker hier aansprakelijk voir stel. Hier werd eigenlijk niet op gereageerd, sterker nog ik kon de bestelling ook annuleren en mijn aanbetaling terug krijgen. Vervolgens aangegeven dat er in de leveringsvoorwaarden staat genoemd dat als je niet thuis bent op de afgesproken datum of als je niet kan betalen hier door LeenBakker extra kosten voor in rekening worden gebracht. Maandag wederom een vrije dag moeten opnemen en deze zal ik via mijn rechtsbijstand bij LeenBakker terug vorderen.

Vergoeding van de extra opgenomen vrijedag.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Andre.Bouw