Klacht: Geen levering op afgesproken dag

op 19 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dag van tevoren een mail gekregen wanneer er geleverd zou worden. Alleen tijdstip niet bekend. Op de dag een mail en sms gekregen met een tijdstip dat er 13 en 16.45uur geleverd zou worden.
Dus speciaal de middag vrij genomen van het werk, om aanwezig te zijn voor de levering.
Om 17.30uur nog steeds geen levering. Toen gebeld naar klantenservice. Daar vermelden ze doodleuk dat er niet geleverd gaat worden, omdat vrachtwagen vol zat. En dat er dus een andere dag geleverd gaat worden.

Het kan toch niet zijn dat dit zomaar kan!?
Speciaal vrij middag voor opgenomen. Nu moet er alweer een vrije dag genomen worden. Daarbij kan er niet aangegeven worden of dit in de ochtend of middag is.
Ik vind dit een zeer slechte service!

Op een of andere manier een vergoeding voor de vrij genomen uren.
Het komt er op neer dat er twee ochtend of middag delen vrij genomen moet worden van het werk. Dit kost ons geld!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 september 2017 om 15:53 geantwoord

Beste M. Hagens,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MendyH