Klacht: Geen levering op aangegeven dag

op 24 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling van een tv en soundbar zou via DHL op een door mij aangegeven zaterdag worden geleverd. Echter heeft BCC niet tijdig de levering doorgegeven aan DHL. Het resultaat hiervan is, dat ik doordeweeks vrij kan gaan nemen om de spullen in ontvangst te nemen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevredener zijn als BCC de komende week zelf buiten kantooruren de levering verzorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 29 september 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Dam,

Dit is inderdaad niet helemaal goed gegaan.

De soundbar is op 26 september geleverd bij de buren 42a.
De tv is om onbekende redenen hier achter gebleven maar dit wordt nu alsnog verstuurt.
Ik vind het heel vervelend dat het zo gelopen is en wil dan ook namens BCC excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC

Alle klachten die gemeld zijn door george.vandam