Klacht: Geen levering ontvangen

op 14 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Beste Heer/mevrouw
Ik heb op 19 augustus polo`s besteld en betaald en tot op heden niets ontvangen, nu de zomer ten einde loopt stel ik voor om het door mij betaalde bedrag terug te storten mijn rekeningnummer is:
NL 40 RABO 0106399896 en mijn order nummer is 201538500
Bij voorbaat dank
met vriendelijke groet
Jan Bloks

OP het moment het door mij betaalde bedrag wordt terug gestort, ik vind dat ik nu lang genoeg heb gewacht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 september 2016 om 10:11 geantwoord

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Betreft Product: Lichtblauwe Polo

Het bovenstaande product is helaas niet leverbaar door een voorraadfout in het distributiecentrum van de leverancier. Wij hebben getracht het product via andere kanalen te verkrijgen, helaas heeft ook dit geen positief resultaat opgeleverd.

Wij bieden u de volgende oplossingen:

1) U kiest een alternatief of ander product uit onze webshop.
Wij hebben momenteel meer dan 400 producten op voorraad via www.koopjedeal.nl/alle-deals/

Is het product goedkoper? Wij vergoeden het verschil in vorm van spaarpunten of een tegoedbon.

Is het product duurder? U ontvangt van één onze medewerkers de instructies om de bijbetaling te voldoen. Nadat deze is voldaan, wordt het product verstuurd.

2) Het bovengenoemde product wordt gecrediteerd.

Wij horen graag aan welk van de bovengenoemde oplossingen uw voorkeur gaat.
U kunt per mail (info@koopjedeal.nl) of telefonisch (0320 - 417 539) reageren op dit verzoek.

De verzending van uw bestelling staat ‘on hold’ tot dat wij uw reactie hebben ontvangen.
Zou u kunnen reageren per mail?

NOTE: vergeet uw bestel/ordernummer niet te vermelden!
Alvast dank voor de genomen moeite.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt