Klacht: Geen levering ondanks bevestiging levering inbouwkoekast

op 13 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

201708-000352441 Op 4 augustus is er een koelkast voor mij gereserveerd (dit omdat er nog 7 op voorraad waren)en zou 18 aug geleverd worden . 17 aug nog per mail contact gehad om oude koelkast toch mee te geven. 18 aug om 9 uur zelf contact opgenomen om tijdstip van levering te vragen. Kreeg het antwoord dat de koelkast niet voorradig was. Telefonisch contact gehad met een verkoper die niets voor mij kon doen als ik geen ander merk wilde en ook niet kon beloven als service dat de koelkast geïnstalleerd zou worden. Ik had op 18 aug mijn klusjesman geregeld om ook de koelkast te installeren. Vervolgens 4 sept weer een mail gestuurd naar BCC Plaza en tot op heden geen reactie ontvangen. Op dit moment staat sinds 18 aug mijn inbouwkoelkast los in mijn keuken en heb geen idee wanneer de koelkast geleverd gaat worden. Ik vind dat ik schandalig door bcc plaza behandeld wordt en kan mij voorstellen dat dit niet is hoe het zou moeten gaan bij BCC.
Zojuist zelf gebeld met Jeroen van de klantenservice en hij beweert dat jullie nu niet als service alsnog de koelkast kunnen inbouwen.
Had ik de 50 euro inmeetkosten niet betaald (die ik retour krijg bij aankoop product) dan had ik natuurlijk de koelkast allang elders besteld.

Indien een ander model Samsung geleverd wordt die wel op voorraad is maar duurder of dat de koelkast gratis ingebouwd wordt. Deze moet dan wel snel leverbaar zijn. Zo niet, dan de 50 euro inmeetkosten retour

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 september 2017 om 09:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gasse