Klacht: geen levering of reactie

op 25 juli 2017 over Horlogeoutlet.nu in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Op vrijdag 14 juli heb ik bij horloge outlet een bestelling geplaatst en gelijk per IDEAL betaald er stond toen nog een keurmerk op de site. Gelijk een bevestigingsmail ontvangen dat er betaald is van mijn bank dat er betaald is aan horlogeband.nu dit zijn blijkbaar dus 1 en dezelfde. De bestelling was Horlogeband DZ-1317 voor €30 en op voorraad. Vervolgens krijg ik geen berichten meer en als ik inlog kan ik de status niet opvragen. Ik heb gebeld en een voicemail ingesproken, 2 emails verstuurd en het contactformulier van de site ingevuld maar geen antwoord!! Ik krijg inmiddels de indruk dat ik opgelicht ben. Het is nu inmiddels 25 juli Inmiddels is de prijs op de site verhoogd en staat er dat het artikel niet op voorraad is.

edit : na de mail van horlogeband.nl die blijkbaar alleen communiceert via trustpilot. de geboden oplossing werkt niet. Weer meerdere mails verstuurd en ik wacht nog steeds op antwoord of levering!!! Aangezien ze blijkbaar alleen hier op de beoordelingssite met mij communiceren reageren heb ik daar weer gereageerd
het is inmiddels 15 augustus en na de laatste mededeling op de site is het geld uiteindelijk terug gestort. Nooit meer wat een gelazer

levering of geld terug

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Horlogeoutlet.nu over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Slaman