Klacht: Geen levering iPhone-oplader Groupdeal

op 12 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag 24 november j.l. heb ik een autolader plus kabel besteld voor een iPhone 5. Dit was een gratis bestelling waarbij alleen de verzendkosten en administratiekosten betaald moesten worden. Deze zijn op 25 november voldaan, hier heb ik een bevestiging van gekregen via de mail. Echter is het pakketje nog steeds niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik alsnog binnen 5 werkdagen mijn pakketje zien verschijnen of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 16 januari 2014 om 16:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Graag ontvangen wij uw adresgegevens op info@groupdeal.nl, zodat wij de leverancier kunnen vragen uw bestelling nogmaals te versturen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dieuwke_