Klacht: Geen levering, geen reactie via telefoon/ en of email.

op 13 juni 2017 over Krooz in de categorie Internetshops - Gereedschap

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 juni een onkruidverdelger besteld en tot op heden, ondanks de wervende tekst: snelle levering, niets ontvangen. Dan de briljante opmerking na tevergeefs iemand te bellen, via de telefoonbeantwoorder de raad een email te sturen. Na drie keer geen antwoord gekregen te hebben is mijn vertrouwen in dit bedrijf tot onder het nulpunt gezakt,

Gewenste Oplossing:

Of binnen een week alsnog leveren, zoniet restitutie van het betaalde bedrag,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Krooz over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Willem Lievaart

6 dagen geleden - Eindelijk afgelopen woensdag, 14-6-2017, een reactie gehad op mijn eerdere mailberichten. Er werd een alternatief geboden wat echter niet aan mijn verwachting voldoet. Ik heb gevraagd om restitutie van het bedrag. Daar is het nu op wachten,

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Lievaart