Klacht: Geen levering, geen reactie via telefoon/ en of email.

op 13 juni 2017 over Krooz in de categorie Internetshops - Gereedschap

Op 3 juni een onkruidverdelger besteld en tot op heden, ondanks de wervende tekst: snelle levering, niets ontvangen. Dan de briljante opmerking na tevergeefs iemand te bellen, via de telefoonbeantwoorder de raad een email te sturen. Na drie keer geen antwoord gekregen te hebben is mijn vertrouwen in dit bedrijf tot onder het nulpunt gezakt,

Of binnen een week alsnog leveren, zoniet restitutie van het betaalde bedrag,

Reactie van de melder van de klacht Willem Lievaart

3 maanden geleden - Eindelijk afgelopen woensdag, 14-6-2017, een reactie gehad op mijn eerdere mailberichten. Er werd een alternatief geboden wat echter niet aan mijn verwachting voldoet. Ik heb gevraagd om restitutie van het bedrag. Daar is het nu op wachten,

Reactie van de melder van de klacht Willem Lievaart

2 maanden geleden - Eindelijk op 3 juni bericht gekregen met de belofte het reeds betaalde bedrag te restitueren. Nu na ruim een week nog steeds niets ontvangen. Reeds een herinneringsmail gestuurd waar wederom ( natuurlijk) niet op gereageerd wordt. Fantastisch bedrijf, ga er niet mee in zee. Ik wacht nog steeds verder af,

Reactie van de melder van de klacht Willem Lievaart

2 maanden geleden - En jawel hoor, 21 juni nogmaals bevestiging van Krooz om het bedrag terug te storten met als resultaat dat gisteren het bedrag op mijn rekening stond. het was een zware bevalling maar uiteindelijk heb ik mijn geld terug en de onkruidverdelger via een ander, wel als betrouwbaar bedrijf bekend staand, besteld. Nogmaals geen reclame voor dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Lievaart